ПРОФІЛЬ ПОСТАЧАЛЬНИКА
31.01.2022
02.09.2022
Я власник
PDF
ІНФОРМАЦІЯ ПРО КОМПАНІЮ

ТОВ "БТК СВІТ БУДІНВЕСТ"

ЗА ДАНИМИ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ PROZORRO

208

114.87 млн грн

ПОВНЕ НАЙМЕНУВАННЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ"
СКОРОЧЕНА НАЗВА
ТОВ "БТК СВІТ БУДІНВЕСТ"
СТАТУС ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ
КОД ЄДРПОУ
41879354
ДАТА РЕЄСТРАЦІЇ
22.01.2018
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА
Мхітарян Самвел Михайлович
РОЗМІР СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ
1 000,0 грн
АДРЕСА ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ

Україна, 10014, Житомирська обл., місто Житомир, ВУЛИЦЯ КАФЕДРАЛЬНА, будинок 4-А

ЕЛЕКТРОННА ПОШТА

  • ЗАГАЛЬНИЙ
    svit.budinves...
Увійдіть у систему або безкоштовно зареєструйтеся щоб переглянути контактну інформацію.

НОМЕРИ ТЕЛЕФОНІВ

  • ЗАГАЛЬНИЙ
    +380 (67) 30...
Увійдіть у систему або безкоштовно зареєструйтеся щоб переглянути контактну інформацію.

ВЕБ-САЙТ

    Веб-сайт не знайдено

Увійдіть у систему або безкоштовно зареєструйтеся щоб переглянути контактну інформацію.
0 71 Кількість реалізованих об'єктів Адреса юридичної особи
  • МІСЬКУО
  • ВІДДІЛ ОСВІТИ СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
  • УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ РМР
  • УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ВЦА
  • ВІДДІЛ ОСВІТИ СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
  • ВІДДІЛ ОСВІТИ ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОБУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
  • УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
  • ДОВБИСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
  • КЕВ М. ЖИТОМИР
  • УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДНІПРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
  • УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
  • УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДАРНИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
  • УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
  • УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
  • ГОРОДОЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
  • КУ "ЦОЗО" СМР ЛО
  • ВІДДІЛ ОСВІТИ РОМАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ